تازه های افزایش حجم پروتئین وی تست تست تست

پروتئین وی (به انگلیسیWhey Protein) ترکیبی از پروتئین‌های جدا شده از آب پنیر بوده که عمدتاً به عنوان مکمل ورزشی و رژیم غذایی استفاده می گردد. این مخلوط شامل پروتئین هایی همچون آلفا-لاکتآلبومین، بتا-لاکتوگلوبولین، سرم آلبومین و ایمونوگلوبولین ها است.[۱] ادعاهای تغذیه ای بسیاری در مورد آن مطرح شده‌است. نتایج تحقیق معتبر منتشر شده در سال ۲۰۱۰ به این نتیجه رسید که اسناد ارائه شده به اندازه کافی از ادعاهای پیشنهادی پشتیبانی نمی‌کنند.[۲] بسته به روند خالص سازی ممکن است در محصول نهایی وی ترکیباتی مانند لاکتوز و کازئین کامل جدا نشده و باقی بمانند که می تواند باعث بروز عوارض گوارشی در برخی افراد گردد.[۳][۴] مکمل پروتئین وی محبوب‌ترین مکمل پروتئین در بین ورزشکاران است چرا که تاثیر آن بر رشد عضلات و کاهش چربی بدن اثبات شده است. همچنین پروتئین وی سریع‌تر از پروتئین‌های دیگر هضم و جذب می‌شود و این ویژگی آن را به یک گزینه ایده‌آل برای مصرف بلافاصله قبل یا بعد از ورزش تبدیل می‌کند

  • کنسانتره: معمولاً میزان کمتر اما همچنان چشم‌گیری از چربی و کلسترول را دارد و در مقایسه با سایر وِی پروتئین‌ها از کربوهیدارت بیشتری هم بهره می‌برد.
  • ایزوله: نوع فرآوری شده که چربی و لاکتوز آن تا حدود زیادی حذف شده و نود درصد از وزن آن را پروتئین خالص تشکیل می‌دهد. مانند نوع کنسانتره. مزه شیر در آن تا حدودی احساس می‌شود.

100 آیرون مکس